Časté dotazy (FAQ)

Připravili jsme pro vás přehledné a podrobné informace, které vám pomohou vyřešit vše od objednávek a doručení, přes reklamace až po technickou podporu. Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat – jsme tu pro vás!

Obecné

Zapomněl/a jsem do objednávky přidat jeden produkt, jakým způsobem ho můžu ještě doplnit?

Pokud není objednávka ještě zaplacena, zabalena ani odeslána, rádi Vám balíček doplníme. Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo na chatu a pokusíme se to společně vyřešit.

Jak mohu objednávku stornovat?

V tomto případě nás prosím okamžitě kontaktujte. Připravte si číslo objednávky a tento požadavek za Vás uděláme.

Doprava

Zásilka mi stále nedorazila, co mám dělat?

Dopravce by Vám měl do emailu zaslat číslo zásilky. Kontaktujte přímo dopravce nebo se nám ozvěte na zákaznický servis. Rádi Vám pomůžeme zjistit, kde se balík nachází a proč nedorazil.

Co když byl balík při dopravě poškozen?

Při převzetí je potřeba zásilku zkontrolovat (zvenku i zevnitř). Pokud by byla poškozena, na místě vypište protokol a následně budeme reklamaci řešit přímo s dopravcem.

Mohu si objednávku vyzvednout i přímo v pražírně?

Určitě! Rádi Vás uvidíme a prohodíme pár slov :).

Zvolil/a jsem si dopravu kurýrem, ale přišel mi email od Zásilkovny. Bude mi tedy objednávka doručena Zásilkovnou?

Přes Zásilkovnu je pouze náš zprostředkovatel, který objednávky přijímá a dále je předává dalším soukromým kurýrním službám. Takže se nemusíte bát, balíček Vám opravdu doveze kurýr. Zásilkovna Vás tímto emailem pouze informuje o převzetí zásilky a následně Vás bude o doručení kontaktovat sám kurýr.

Jak zjistím, že už si mohu svou objednávku vyzvednout přímo v pražírně?

Jakmile Vaši objednávku zabalíme a připravíme k vyzvednutí, přijde Vám automaticky sms zpráva a email. 

Platba a produkty

Jaké způsoby platby mohu využít?

Na webu momentálně podporujeme platbu kartou nebo napište na náš email a můžete provést platbu převodem. :) Chceme hlavně abyste byli spokojeni.

Je prodávaná káva namletá?

Bohužel. Na našem eshopu prodáváme pouze zrnkovou kávu, abychom tak zaručili tu nejvyšší čerstvost.

Mohu si u vás nechat kávu namlít?

Bohužel Vám kávu nenameleme. Ale rádi Vám doporučíme nějaký mlýnek na doma, pokud byste měli zájem.

 Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci?

Napište nám náš email s popisem a fotkami reklamace na kudrlinakafe@gmail.com nebo zavolejte na +420 777 335 838

Kam mohu zasílat reklamované zboží? 

Zboží nám můžete zaslat skrze dopravce do naší pražírny na adresu Husova 8/12, 68201 Vyškov

Do kdy mohu zboží vrátit?

  • Standardní doba pro vrácení zboží je 14 dní. Do této doby nám zboží můžete nepoužité a v původním obale vrátit.
  • Vrácení zrnkové kávy bohužel nelze ani do 14 dní, protože se jedná o potravinu s datem spotřeby.

Za jak dlouho mi budou vráceny peníze na bankovní účet pokud jsem vracel zboží?

Nejdřív posoudíme vaši reklamaci. Od doby přijetí Vašeho vráceného zboží toto celé zvládneme stihnout do 7-14 dní. Vrácení peněz bankovním převodem je možné pouze na český účet.